Welke informatie op website?

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Een relevante vraag voor u als ondernemer is natuurlijk: welke informatie verstrek ik op mijn website? Wat laat ik zien? In dit artikel verder aandacht voor dit onderwerp en wordt er ook gekeken naar de voornaamste vooroordelen die men heeft over het hebben van een website. Tot slot geven wij onze visie op het hebben van een website en wat u het beste kunt uitdragen naar uw (potentiële) klanten.

Home

Uiteraard heeft iedere website een homepagina. Dit wordt ook aanbevolen. Dit is de landingspagina waar men op komt zodra op de website link geklikt wordt. Deze pagina dient uitnodigend te zijn en duidelijk te verwijzen naar de andere pagina’s middels duidelijke navigatie. Het menu moet duidelijk zijn. Voor meer tips voor een goede navigatie, kijkt u eens naar deze pagina.

Diensten

Het is belangrijk om als bedrijf of zzp’er duidelijk de diensten naar voren te laten komen. Wat biedt u aan? Het is op iedere website noodzaak om dit duidelijk te laten zien.

Over ons

Deze pagina is op verschillende websites ook te zien. Dit is echter een optie. Ik zou geloof ik alleen een over ons pagina toevoegen wanneer u een winkel heeft, waar persoonlijk contact bijvoorbeeld erg belangrijk is. Wanneer u zich eerder wilt profileren als merk zou ik geen over ons pagina toevoegen aan de website.

Projecten

Het is als vanzelfsprekend om projecten toe te voegen aan de website. Mensen die even willen kijken naar wat een bedrijf zoal al gedaan heeft. Dit geeft ook vertrouwen aan potentiële klanten.

Contact

Uiteraard dienen er genoeg mogelijkheden te zijn voor klanten om contact op te nemen. Denk uiteraard aan telefoon of email. Eventueel kan dit door middel van een aparte contactpagina.

Deze pagina’s zijn in elk geval belangrijk om in overweging te nemen als het gaat om een website.

Vooroordelen

Een groot vooroordeel dat ik vaak hoor als het gaat om een website, is dat men denkt dat een website automatisch meer klanten betekent. Men geeft aan dat de drukte al enorm is. Dit hoeft echter helemaal niet. Een website kan dienen als statische informatie en professionaliteit, maar hoeft niet gelijk te leiden tot meer klanten.

Een ander vooroordeel dat men vaak heeft, is dat het bijzonder veel tijd gaat kosten. Dit is bij ons in elk geval niet het geval. Iemand moet ontzorgt worden. Ook wat betreft teksten.

Visie

Een website straalt professionaliteit uit. Op het moment dat mensen te maken krijgen met uw bedrijf wordt er vaak even gekeken op de website. Dit zorgt dan voor een positieve indruk. Om deze reden heeft het voor iedereen toegevoegde waarde om een website te hebben. Dit betaald zich uiteindelijk altijd terug.

Wilt u eens vrijblijvend met ons praten over de mogelijkheden? Dit kan altijd.

info@pebmarketing.nl

0683542112

Of ga naar de contactpagina.

Chat openen
Welkom bij PEB Marketing.
Waarmee kunnen we u helpen?